×

Στην Aware marketing © πιστεύουμε ότι καμία επιχείρηση δεν πρέπει να στερηθεί τα ψηφιακά εργαλεία που βοηθούν στην ανάπτυξή της. Οι τρέχουσες προσφορές μας συνδυάζουν ποιότητα και οικονομία, και αποτελούν την έμπρακτη προσφορά μας στις ελληνικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να προχωρήσουν ψηφιακά μπροστά.

×

Στην Aware marketing © έχουμε τη δυνατότητα να σας φέρουμε ψηλά στις επιλογές του πελάτη σας. Συζητήστε μαζί μας για να μάθετε πως μπορούμε να το πετύχουμε.

Έχετε ερωτήσεις;

Δείτε συχνές και σημαντικές ερωταπαντήσεις σχετικά με την κατασκευή ιστοσελίδων, τη διαδικτυακή προώθηση, τη γραφιστική και τη διαχείριση ψηφιακών υπηρεσιών. Στη λίστα αυτή προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε τις σημαντικότερες από τις ερωτήσεις που λαμβάνουμε κατά καιρούς από τους πελάτες μας. Εάν η ερώτησή σας δεν περιλαμβάνεται στη λίστα αυτή, μη διστάσετε να μας την στείλετε απευθείας. Θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση, ενώ ταυτόχρονα θα μας βοηθήσετε να εμπλουτίσουμε και το παρόν ευρετήριο λύσεων.

Στειλτε την ερωτηση σας

Ερωτήσεις για τις Ιστοσελίδες και την Τεχνολογία

Πόσο χρόνο απαιτεί η κατασκευή ιστοσελίδας;

Όπως συμβαίνει στα περισσότερα από τα έργα που αναλαμβάνουμε, υπάρχει ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα και για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας. Μπορείτε να δείτε εδώ το χρονοδιάγραμμα αυτό, το οποίο θα σας βοηθήσει να καθορίσετε και τις δικές σας προτεραιότητες. Σαφώς, η αμοιβαία συνέπεια είναι κύριος παράγοντας για την τήρηση των υποχρεώσεων και των δύο μερών. Δική μας για την έγκαιρη εκτέλεση εργασιών, και δική σας για την έγκαιρη παροχή του περιεχομένου της ιστοσελίδας (κείμενα, φωτογραφίες, επιθυμητές λειτουργίες, μενού κτλ).

Βασική μας υποχρέωση αποτελεί η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος αυτού, το οποίο τίθεται σε λειτουργία αμέσως μετά τη συμπλήρωση του βασικού ερωτηματολογίου που σας παρέχουμε προς συμπλήρωση. Με δεδομένο ότι έχετε στη διάθεσή σας όλο το απαραίτητο υλικό, το χρονοδιάγραμμα αυτό ακολουθείται απαρέγκλιτα από εμάς. Εφόσον κατά τη διάρκεια των εργασιών απαιτηθούν εκ μέρους σας αλλαγές ή προσθήκες στο αρχικό μας πλάνο, το χρονοδιάγραμμα ανανεώνεται αντιστοίχως.

Υπάρχει τιμοκατάλογος;

Η Aware είναι από τις λίγες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν βασικό κατάλογο υπηρεσιών. Μέσα από πολυετή εμπειρία καταφέραμε να κοστολογήσουμε τις βασικές ανάγκες σε σχέση με τις δραστηριότητές μας και έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ξεκάθαρη κοστολογική εικόνα στους πελάτες μας. Η λογική της "χρέωσης αναλόγως της οικονομικής επιφάνειας του πελάτη" δεν αντικατοπτρίζει τη δική μας τακτική. Σαφώς και οι εκάστοτε ανάγκες είναι διαφορετικές κατά περίπτωση γεγονός το οποίο εξετάζεται παράλληλα με το αρχικό κόστος.

Ωστόσο οφείλουμε να παρέχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα στον υποψήφιο πελάτη μας ώστε να είναι γνώστης τουλάχιστον του βασικού κοστολογίου. Ως εκ τούτου, παρέχουμε τη δυνατότητα πρόσβασης στον τιμοκατάλογό μας ο οποίος σας δίνει τη δυνατότητα να "χτίσετε" μόνοι σας την ιστοσελίδα της αρεσκείας σας προσθέτοντας λειτουργίες σε αυτήν. Ο κατάλογος υπολογίζει αυτομάτως το τελικό κόστος, το οποίο στη συνέχεια εξετάζεται προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν αποκλίσεις. Το τελικό κόστος προκύπτει μετά από προσωπική επικοινωνία και βασίζεται στο κόστος του καταλόγου κατά προσέγγιση.

Τι είναι η Φιλοξενία ιστοσελίδας;

Προκειμένου να "τρέχει" η ιστοσελίδα σας και να εμφανίζεται στο διαδίκτυο, θα πρέπει να φιλοξενηθεί σε κάποιον διακομιστή (server). Μπορείτε να φανταστείτε τον server ως έναν απλό υπολογιστή συνδεδεμένο μονίμως στο διαδίκτυο σε υψηλές ταχύτητες, που επιτρέπει το διαμοιρασμό των πόρων του και περιεχόμενο του δίσκου του να είναι ορατό στους επισκέπτες.

Η φιλοξενία αυτή (hosting) είναι πρόσθετο κόστος το οποίο εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την επισκεψιμότητα που δέχεται η ιστοσελίδα σας και τον όγκο των αρχείων της. Με απλά λόγια πρόκειται για την ετήσια ενοικίαση ενός χώρου στον σκληρό δίσκο του server. Για τη νέα σας ιστοσελίδα παρέχουμε δωρεάν φιλοξενία για το χρονικό διάστημα των έξι πρώτων μηνών.

Υπάρχουν πρόσθετα κόστη πέραν της κατασκευής μίας ιστοσελίδας;

Λαμβάνουμε αυτή την ερώτηση πολύ συχνά, και δικαίως κάποιοι ίσως συγχέουν το ακριβές κόστος μίας ιστοσελίδας. Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε συνοπτικά και περιεκτικά.

Προκειμένου να "τρέχει" μία ιστοσελίδα στο διαδίκτυο θα πρέπει να συνυπάρχουν τρεις ξεχωριστοί παράγοντες.

  • Το όνομά σας: (του τύπου www.onoma.gr). Σας ανήκει εφόσον αγοράσετε το δικαίωμα χρήσης του. Η διάρκεια είναι συνήθως 2 έτη και το κόστος περί τα 20Ευρώ. Μετά το πέρας της διετίας θα πρέπει η ιδιοκτησία του ονόματος να ανανεωθεί εάν θέλετε να εξακολουθείτε να το έχτε. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι ο διαχειριστής Ελληνικών ονομάτων είναι Εθνικός οργανισμός (GR Hostmaster) και όχι ο εκάστοτε καταχωρητής ο οποίος μεσολαβεί για να το αγοράσετε. Βεβαίως τα ίδια ισχύουν αντίστοιχα για άλλες καταλήξεις ονομάτων πέραν του .gr (π.χ. com, net, eu κτλ) με διαφορετικά κόστη και hostmasters.
  • Η ιστοσελίδα σας: Είναι το κύριο έργο μας και σας παραδίδεται και ως φάκελος αρχείων όταν ολοκληρωθεί. Πληρώνεται εφάπαξ και χρησιμοποιείται χωρίς χρονικό περιορισμό. Το κόστος της ποικίλει κατά περίπτωση. Πρόκειται στην ουσία για έναν απλό φάκελο που περιλαμβάνει υπο-φακέλους και αρχεία. Τα εμπορικά δικαιώματα της ιστοσελίδας (η χρήση της) ανήκουν στον ιδιοκτήτη της, ενώ τα πνευματικά δικαιώματα (σχεδιασμός και κατασκευή) εξακολουθούν να ανήκουν στον κατασκευαστή της.
  • Φιλοξενία ιστοσελίδας: Προκειμένου να "τρέχει" η ιστοσελίδα σας και να εμφανίζεται στο διαδίκτυο, θα πρέπει να φιλοξενηθεί σε κάποιον διακομιστή (server). Η φιλοξενία αυτή (hosting) είναι πρόσθετο κόστος το οποίο εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την επισκεψιμότητα που δέχεται και τον όγκο των αρχείων της. Πρόκειται ουσιαστικά για ετήσια ενοικίαση ενός χώρου σε έναν σκληρό δίσκο στον οποίο φιλοξενούνται τα αρχεία της ιστοσελίδας σας. Το κόστος της μπορεί να κυμαίνεται από 20 έως και 120 Ευρώ ετησίως, αναλόγως των παραμέτρων που αναφέρθηκαν.

Θα μπορώ να διαχειριστώ την ιστοσελίδα μου μόνος μου;

Οι περισσότερες σύγχρονες ιστοσελίδες είναι πλέον "Δυναμικές". Αυτό σημαίνει ότι συνοδεύονται από ένα διαχειριστικό σύστημα (CMS) το οποίο "τρέχει" πίσω από την ιστοσελίδα και προσφέρει στον διαχειριστή τη δυνατότητα ανανέωσης και αναβάθμισης του περιεχομένου της αναλόγως.

Εμείς σας παρέχουμε την ιστοσελίδα μαζί με το διαχειριστικό πρόγραμμα και τις οδηγίες για την χρήση του. Σκοπός μας είναι να παρέχουμε τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας να τη διαχειριστεί μόνος του χωρίς να απαιτείται η επέμβαση τρίτου και χωρίς φυσικά να χρεώνεστε επιπλέον για κάθε αλλαγή που θέλετε να κάνετε μελλοντικά.

Σε κάθε περίπτωση, εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, παρέχουμε επιπλέον τη δυνατότητα εκπαίδευσης σε προσωπικό επίπεδο για τη χρήση του διαχειριστικού σας. Τέλος, εάν δεν έχετε χρόνο στη διάθεσή σας και επιθυμείτε κάποιος άλλος να αναλάβει την εργασία αυτή, υπάρχει και η δυνατότητα εξ' ολοκλήρου διαχείρισης της ιστοσελίδα σας από το δικό μας έμπειρο προσωπικό.

Παρέχεται εγγύηση υπηρεσιών;

Για το πρώτο εξάμηνο μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής μίας νέας ιστοσελίδας, παρέχουμε δωρεάν φιλοξενία στο δικό μας server. Για το διάστημα αυτό και εφόσον δεν έχει γίνει κακή χρήση της διαχείρισης μπορούμε να παρέχουμε υποστήριξη καλής λειτουργίας πάντοτε μέσα στα πλαίσια των όρων χρήσης που διέπουν τις δραστηριότητές μας.

Το εν λόγω εξάμηνο αναφέρεται με μηδενικό κόστος στον κατάλογό μας και σας προτείνουμε οπωσδήποτε να το συμπεριλάβετε στην αρχική σας παραγγελία. Μετά το πέρας του εξαμήνου και εφόσον επιθυμείτε να παραμείνετε φιλοξενούμενοι σε δικό μας server, παρέχουμε συγκεντρωτικά πακέτα υποστήριξης σε πολύ ελκυστικές τιμές..

Μπορώ να πουλήσω/μεταβιβάσω την ιστοσελίδα μου στο μέλλον;

Φυσικά και μπορείτε να πουλήσετε ή να μεταβιβάσετε την ιστοσελίδα σας, και δεν είναι απαραίτητο ο αγοραστής να έχει το ίδιο αντικείμενο ή εμπορική δραστηριότητα με εσάς. Ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί είτε να προσαρμόσει τη σελίδα στις δικές του ανάγκες τροποποιώντας το περιεχόμενο, ή να απευθυνθεί σε εμάς για το σκοπό αυτό. Σε κάθε περίπτωση, η πνευματική ιδιοκτησία της ιστοσελίδας (Κατασκευή και σχεδιασμός) εξακολουθεί να ανήκει στην Aware και ως εκ τούτου το σχετικό link στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας δεν επιτρέπεται να αφαιρεθεί ή να τροποποιηθεί χωρίς τη δική μας πρότερη έγκριση.

Υπάρχουν διαφορετικές τεχνολογίες κατασκευής ιστοσελίδων;

Υπάρχουν και μάλιστα αρκετές. Η τεχνολογία η οποία χρησιμοποιείται για να κατασκευαστεί μία ιστοσελίδα, έχει άμεση σχέση και με τις τελικές αποδόσεις και τη λειτουργικότητά της. Ανταποκρίνεται αισθητικά η ιστοσελίδα στις ανάγκες του κοινού? Είναι προσαρμοστική; Φορτώνει αρκετά γρήγορα; Εμφανίζεται σωστά σε όλους τους Browsers; Είναι μελλοντικά αναβαθμήσιμη; Αυτές είναι μερικές μόνο ενδεικτικές ερωτήσεις, η απάντηση των οποίων εξαρτάται άμεσα από την τεχνολογία της ιστοσελίδας.

Τα τελευταία χρόνια όμως τείνει να επικρατήσει ένα συγκεκριμένο μοντέλο τεχνολογίας το οποίο ανταποκρίνεται άριστα σε προσαρμοστικές συνθήκες και για το λόγο αυτό έχει κυριαρχήσει πλέον στις περισσότερες σύγχρονες ιστοσελίδες. Αποτελείται από ένα συνδυασμό PHP, Bootstrap, Javascript και CSS, τεχνολογίες οι οποίες υποστηρίζονται από όλους τους σύγχρονους Web browsers.

Πότε θα ξεκινήσει η νέα μου ιστοσελίδα να δέχεται επισκέψεις;

Με ειλικρίνεια πρέπει να απαντήσουμε ότι η ανάπτυξη που πιθανόν αναμένετε από την νέα σας ιστοσελίδα δεν θα έρθει άμεσα. Εάν είστε επιχείρηση και επιθυμείτε να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας μέσα σε σύντομο χρόνο δυστυχώς η ειλικρινής μας απάντηση θα σας απογοητεύσει. Το οφέλη από την ιστοσελίδα σας θα έρθουν με την πάροδο του χρόνου, και αυτό θα συμβεί εάν κρατάτε την ιστοσελίδα σας "ζωντανή" και την προωθείτε κι εσείς οι ίδιοι.

Οι επισκέπτες σας θα σας επισκεφθούν ξανά και ξανά, προκειμένου να βεβαιωθούν ότι είστε μία σοβαρή και αξιόπιστη επιχείρηση πριν αποφασίσουν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Μέσα από το διαδίκτυο όπου χιλιάδες παρόμοιες ιστοσελίδες ανεβαίνουν ή κατεβαίνουν καθημερινά, οι επισκέπτες σας αναζητούν αξιοπιστία. Και αυτό είναι κάτι που επιτυγχάνεται μέσα από κόπο και χρόνο. Παραμείνετε πιστοί στο έργο σας, αναβαθμίζετε συχνά την ιστοσελίδα σας με αξιόπιστο περιεχόμενο, προωθήστε την μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαφήμιση τα αποτελέσματα θα εμφανιστούν. Δεν πρόκειται για μία εκρηκτική αύξηση, αλλά για μία σταθερά ανοδική ροή επισκεπτών με μόνιμη ανάπτυξη.

Υπάρχουν όμως και ευχάριστα νέα: Δεν είναι μόνο οι μηχανές αναζήτησης ο τρόπος για να δεχθεί η ιστοσελίδα σας να τρέχει συντομότερα από το αναμενόμενο. Ολοκληρωμένες διαδικασίες προώθησης και διαφήμισης, μαζική αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, συμμετοχή στα κοινωνικά δίκτυα, προβολή σε banners συμμετοχή σε forums, διασπορά συνδέσμων, Adwords & PPC, είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να δώσουμε μία σημαντική ώθηση χωρίς να απαιτείται να αναμένουμε τη φυσική ανοδική πορεία της ιστοσελίδας μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Τι είναι η Προσαρμοστική (Responsive) ιστοσελίδα;

Η νεότερη τεχνολογία με την εμφάνιση διάφορων τύπων συσκευών που συνδέονται στο διαδίκτυο, απαιτεί τεχνικά έναν τρόπο ώστε οι ιστοσελίδες να εμφανίζονται σωστά σε όλων των ειδών τις οθόνες και τα λειτουργικά συστήματα. Έτσι, μία ιστοσελίδα θα πρέπει να προσαρμόζεται αυτομάτως στην οθόνη του χρήστη εάν αυτός χρησιμοποιεί υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο, tablet ή άλλη συσκευή. Η διαδικασία αυτή ονομάζεται Προσαρμοστικότητα (Responsive) και ενσωματώνεται στις περισσότερες σύγχρονες ιστοσελίδες, τροποποιώντας όχι μόνο τις διαστάσεις αλλά και το περιεχόμενο της σελίδας.

Μία προσαρμοστική ιστοσελίδα αντιλαμβάνεται την οθόνη στην οποία εμφανίζεται και αυτομάτως αλλάζει διαστάσεις, μέγεθος γραμματοσειράς, γραφικά στοιχεία, μενού, φωτογραφίες κτλ, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ακυρώσει την εμφάνιση κάποιων στοιχείων που εμφανίζονται προβληματικά στις μικρότερες συσκευές (π.χ. βίντεο φόντο, sildeshows κτλ). Έτσι επιτυγχάνεται μία ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη και τον βοηθά να παραμείνει στην ιστοσελίδα και να εξερευνήσει το περιεχόμενό της εύκολα και ξεκούραστα.

Η μεγάλη αύξηση της πρόσβασης στο διαδίκτυο τα τελευταία χρόνια από μικρότερες συσκευές και ιδιαίτερα από smartphones, μας δείχνει ότι μία ιστοσελίδα παλαιότερης τεχνολογίας δεν έχει πολλές πιθανότητες επιβίωσης στο χώρο, ενώ η ανάγκη προσαρμοστικότητας συνεχώς αυξάνεται.

Τι είναι το Πρότυπο (Template);

Το Πρότυπο είναι ένα αρχείο που εξυπηρετεί ως σημείο εκκίνησης για ταχύτερη δημιουργία αντιγράφων του ίδιου σχεδιασμού. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιείτε ήδη ένα απλό αρχείο κειμένου (word) του οποίου το στιλ έχετε ήδη διαμορφώσει αναλόγως των αναγκών σας και να το αναπαράγετε κάθε φορά που επιθυμείτε να δημιουργήσετε ένα νέο αντίστοιχο αρχείο.

Ποιό είναι το καλύτερο Διαχειριστικό σύστημα;

Στο συγκεκριμένο ερώτημα δεν υπάρχει σαφής απάντηση, διότι το κάθε διαχειριστικό σύστημα έχει τις ιδιαιτερότητές του. Επί του παρόντος υπάρχουν τρία βασικά διαχειριστικά συστήματα με τα οποία είναι κατασκευασμένο το μεγαλύτερο ποσοστό των ιστοσελίδων παγκοσμίως. Αυτά είναι:

  • Wordpress
  • Joomla
  • Drupal

Σε μία σύντομη περίληψη μπορούμε να τα κατατάξουμε ως προς τις δυνατότητες τους αλλά και ως προς το βαθμό δυσκολίας στο χειρισμό τους. Έτσι η κατάταξη της λίστας ισχύει όπως την παραθέσαμε αρχικά ξεκινώντας από το βαθμό δυσκολίας.

Το Wordpress διαθέτει τις λιγότερες δυνατότητες, αλλά είναι εύκολο στο χειρισμό του και για το λόγο αυτό και το πιο δημοφιλές. Προτείνεται για κατασκευή απλών ιστοσελίδων παρουσίασης και για blogs, αν και διαθέτει και αρκετές πιο προχωρημένες λύσεις. Δυστυχώς, λόγω της τεράστιας απήχησής του στο κοινό λόγω της ευκολίας χειρισμού, γίνεται αρκετά συχνά στόχος επιθέσεων από hackers.

Το Joomla ενσωματώνει πολλές πρόσθετες λειτουργίες και είναι ιδανικό τόσο για κοινές παρουσιάσεις όσο και για πιο εξειδικευμένες χρήσης και λειτουργίες όπως κοινότητες ή ηλεκτρονικά καταστήματα. Λόγω των πλουσιότερων δυνατοτήτων του είναι αρκετά δυσκολότερο στο χειρισμό του, και ένας απλός χρήστης θα χρειαστεί αρκετές ώρες εκπαίδευσης προκειμένου να μπορέσει να το διαχειριστεί μόνος του.

Το Drupal κυριαρχεί επί των δύο προηγούμενων διαχειριστικών όσον αφορά στις δυνατότητες που παρέχει, αλλά θεωρείται πολύ πιο δύσκολο στο χειρισμό του και για το λόγο αυτό αρκετοί το αποφεύγουν, ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει κάποια εξειδίκευση.

Σε κάθε περίπτωση, το προτιμότερο διαχειριστικό είναι αυτό το οποίο ανταποκρίνεται καλύτερα στη χρήση για την οποία προορίζεται, και για το λόγο αυτό δεν υπάρχει ακριβώς "το καλύτερο", αλλά "το καταλληλότερο" διαχειριστικό. Μπορείτε να βρείτε πολλές πληροφορίες για τα διαχειριστικά στο διαδίκτυο. Αν επιθυμείτε τη δική μας συμβουλή, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας προτείνουμε το κατάλληλο διαχειριστικό αναλόγως των αναγκών σας.

Τι περιλαμβάνει μία ιστοσελίδα;

Αν και ο όρος "απλή ιστοσελίδα" είναι κάπως αδόκιμος, είμαστε κατά κάποιο τρόπο υποχρεωμένοι να τον χρησιμοποιήσουμε προκειμένου να μεταφέρουμε μια εικόνα σχετικά με την εμπορική αξία μίας ιστοσελίδας και του κόστους της. Έτσι, μπορούμε να ορίσουμε με τα δικά μας δεδομένα ότι η ιστοσελίδα που θεωρούμε "βασική" περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  • Διαχειριστικό πρόγραμμα (CMS)
  • Σχεδιασμό βασικού Προτύπου (Template)
  • Σύστημα χρηστών (Users login)
  • Κεντρικό Μενού και υπομενού
  • Βασική φόρμα επικοινωνίας
  • Προσαρμοστική τεχνολογία (Responsive)
  • Πολυγλωσσική υποστήριξη
  • Διαχείριση αρχείων media
  • Σύστημα ενημέρωσης περιεχομένου (φωτογραφίες, κείμενα κτλ.)
  • Υποστήριξη στοιχείων SEO (Ετικέτες, τίτλοι HTML, λέξεις κλειδιά κτλ.)
  • Εφαρμοσμένη διαφήμιση (Banners, Promotions)
  • Πεδίο αναζήτησης κειμένου

Θεωρούνται μη βασικά χαρακτηριστικά, αυτά τα οποία δίνουν ιδιαίτερη χροιά σε μία ιστοσελίδα κατατάσσοντάς την σε διαφορετική κατηγορία από αυτή της απλής παρουσίασης και τροποποιώντας αντίστοιχα τη λειτουργικότητά της. Με τον ίδιο τρόπο, μη βασικά στοιχεία θεωρούνται αυτά τα οποία δεν αποτελούν απαραίτητα χαρακτηριστικά για κοινή χρήση από όλους (π.χ. είναι πιθανόν κάποια ιστοσελίδα να μην περιλαμβάνει συνδέσεις με κοινωνικά δίκτυα - Social media).

Πως παρακολουθώ την εξέλιξη της κατασκευής της ιστοσελίδας μου;

Εφόσον έχει ξεκινήσει η κατασκευή της ιστοσελίδας σας, σας παρέχουμε μία προσωρινή δικτυακή διεύθυνση (συνήθως του τύπου www.demo.onoma.gr). Καθ' όλη τη διάρκεια των εργασιών θα λαμβάνετε από εμάς ενημερωτικά emails σχετικά με τις εργασίες που έχουν γίνει και θα τις βλέπετε σε πραγματικό χρόνο επισκεπτόμενοι τη διεύθυνση αυτή. Έτσι θα μπορείτε να προτείνετε τις αλλαγές ή τις τροποποιήσεις που θέλετε. Σαφώς και δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεστε στην ίδια πόλη, ούτε καν στην ίδια χώρα προκειμένου να υπάρχει άρτια επικοινωνία μαζί μας.

Ερωτήσεις για τη Γραφιστική

Πόσο χρόνο απαιτεί η κατασκευή λογοτύπου;

Στην περίπτωση που υπάρχου σαφείς οδηγίες ως προς το τι ακριβώς θέλετε να παρουσιάζει το νέο σας λογότυπο, ο σχεδιασμός του είναι ζήτημα μερικών ημερών. Οι περιπτώσει αυτές είναι αρκετές, και συνήθως αφορούν σε επανα-σχεδιασμό (Re-branding) ή καθαρή απόδοση της υφιστάμενης ιδέας του πελάτη μας.

Σε αντίθετη περίπτωση, εφόσον δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση από μέρους σας, η κατασκευή του λογοτύπου δεν είναι προϊόν συγκεκριμένων διαδικασιών και απαιτεί φαντασία και έμπνευση από το δημιουργό της, αλλά και μελέτη από το τμήμα marketing ως προς την εμπορικότητά του. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να παρέχουμε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο για τη δημιουργία του.

Υπάρχει τιμοκατάλογος γραφιστικών υπηρεσιών;

Η Aware είναι από τις λίγες εταιρίες που έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν βασικό κατάλογο υπηρεσιών. Μέσα από πολυετή εμπειρία καταφέραμε να κοστολογήσουμε τις βασικές ανάγκες σε σχέση με τις δραστηριότητές μας και έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε ξεκάθαρη κοστολογική εικόνα στους πελάτες μας. Η λογική της "χρέωσης αναλόγως της οικονομικής επιφάνειας του πελάτη" δεν αντικατοπτρίζει τη δική μας τακτική. Σαφώς και οι εκάστοτε ανάγκες είναι διαφορετικές κατά περίπτωση γεγονός το οποίο εξετάζεται παράλληλα με το αρχικό κόστος.

Ωστόσο οφείλουμε να παρέχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα στον υποψήφιο πελάτη μας ώστε να είναι γνώστης τουλάχιστον του βασικού κοστολογίου. Ως εκ τούτου, παρέχουμε τη δυνατότητα πρόσβασης στον τιμοκατάλογό μας ο οποίος σας δίνει τη δυνατότητα να "χτίσετε" μόνοι σας το σύνολο της παραγγελίας σας, προσθέτοντας υπηρεσίες σε αυτήν. Ο κατάλογος υπολογίζει αυτομάτως το τελικό κόστος, το οποίο στη συνέχεια εξετάζεται προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν αποκλίσεις. Το τελικό κόστος προκύπτει μετά από προσωπική επικοινωνία και βασίζεται στο κόστος του καταλόγου κατά προσέγγιση.

Υπάρχουν πρόσθετα κόστη πέραν της αρχικής κατασκευής γραφιστικών;

Η κατασκευή ενός γραφιστικού έργου σχεδιαστικά έχει ένα συγκεκριμένο εφάπαξ κόστος όπως αυτό θα συμφωνηθεί με τον πελάτη με βάση τον τιμοκατάλογό μας. Λοιπές χρεώσεις (κόστος προβολής banner, εκτύπωση εντύπου κτλ.) αφορούν σε ξεχωριστές υπηρεσίες.

Παρέχεται εγγύηση γραφιστικών υπηρεσιών;

Εφόσον το έργο που παραδίδουμε συνάδει απολύτως με τις αρχικές απαιτήσεις του πελάτη, δεν παρέχεται κανενός είδους εγγύηση για τις γραφιστικές μας υπηρεσίες. Εάν ανήκετε ήδη στο πελατολόγιό μας, παρέχουμε τη δυνατότητα αλλαγών και τροποποιήσεων των γραφιστικών αρχείων σας σε μελλοντικές σας απαιτήσεις με ειδικές τιμές.

Μπορώ να πουλήσω/μεταβιβάσω τα γραφιστικά μου σχέδια στο μέλλον;

Φυσικά και μπορείτε να πουλήσετε ή να μεταβιβάσετε τα αρχεία σας. Ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί είτε να τα προσαρμόσει στις δικές του ανάγκες τροποποιώντας το περιεχόμενο, ή να απευθυνθεί σε εμάς για το σκοπό αυτό. Σε κάθε περίπτωση, η πνευματική ιδιοκτησία των αρχείων (Κατασκευή και σχεδιασμός) εξακολουθεί να ανήκει στην Aware. Ως εκ τούτου εάν και όπου υπάρχει η επωνυμία μας στο σχέδιο δεν επιτρέπεται να αφαιρεθεί ή να τροποποιηθεί χωρίς τη δική μας πρότερη έγκριση.

Τι είναι τα RGB και CMYK;

Πρόκειται για δύο διαφορετικές μεθόδους απόδοσης χρωμάτων από τα σχεδιαστικά προγράμματα:

Το RGB (Red, Green, Blue) είναι συνηθέστερο στις διαδικασίες σχεδιασμού και απόδοσής του σε ηλεκτρονικά μέσα, και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται περισσότερο στη σχεδιασμό ιστοσελίδων.

Το πρότυπο CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Black) προτείνεται για χρήση σε έργα προς εκτύπωση, καθώς οι εκτυπωτικές μηχανές αντιλαμβάνονται καλύτερα το συνδυασμό αυτών των χρωμάτων.

Ερωτήσεις για την Προώθηση και το Μάρκετινγκ

Τι είναι το SEO;

Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης ή SEO (από το αγγλικό search engine optimization), περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες - επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.

Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου στις μηχανές αναζήτησης και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή των μη πληρωμένων - διαφημιζομένων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης του Internet για τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που ενδιαφέρουν τον χρήστη και οι μηχανές αναζήτησης κρίνουν ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι το καταλληλότερο για αυτό που ψάχνει ο χρήστης.

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ιστοσελίδα ώστε να βοηθά στην καλύτερη κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης είναι η συνάφεια (relevancy) μεταξύ του τίτλου, της περιγραφής, των λέξεων κλειδιών και του περιεχομένου της κάθε σελίδας.

Οι βασικές τεχνικές για βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Δημιουργία ή βελτίωση του περιεχομένου ώστε να είναι φιλικό και ενδιαφέρον στον επισκέπτη αλλά και προσπελάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google
  • Λέξεις κλειδιά στον τίτλο και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μιας σελίδας και των στοιχείων της (ALT, rel, title, κτλ.)
  • Σύνδεσμοι backlinks από άλλες ιστοσελίδες προς μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα
  • Λέξεις κλειδιά που εμφανίζονται μέσα στο κείμενο της ιστοσελίδας
  • Δημοτικότητα μιας ιστοσελίδας όπως μετράται από τους αλγόριθμους κατάταξης (π.χ. PageRank της Google)
  • Βελτίωση ποιότητας και μεγέθους των αρχείων media
  • Σωστή χρήση των συνδέσμων και των επικεφαλίδων Header tags στη σελίδα
  • Σύμπτυξη και μείωση του μεγέθους των αρχείων ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή απόκριση και ταχύτητα

Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα εκατοντάδες χαρακτηριστικά που προσμετρούν οι μηχανές αναζήτησης προκειμένου να κατατάξουν τις ιστοσελίδες, ενώ πρέπει να αναφερθεί επίσης ότι η κάθε μηχανή αναζήτησης μπορεί να έχει τα δικά της κριτήρια

Τι είναι το Adwords;

Το πρόγραμμα Google AdWords σάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα προβάλλονται σε σελίδες συναφών αποτελεσμάτων αναζήτησης Google και στο δίκτυο ιστότοπων των συνεργατών μας. Πρόκειται ουσιαστικά για τα σχετικά links που έχουμε δει όλοι μας να εμφανίζονται στην αρχή ή το τέλος της σελίδας όταν κάνουμε μία αναζήτηση στο google.

Το Adwords είναι μία υπηρεσία επί πληρωμή, και για το λόγο αυτό θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι θα γίνει σωστή χρήση και παραμετροποίηση της καμπάνιας σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το AdWords επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.adwords.google.gr.

Τι περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό marketing;

Το ηλεκτρονικό (ή και ψηφιακό) Marketing αποτελεί μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες δραστηριότητες παγκοσμίως. Ως Marketing ορίζουμε το σύνολο των δραστηριοτήτων που απαιτούνται για την οργάνωση την προώθηση και την ανάπτυξη των προϊόντων ή των υπηρεσιών μίας επιχείρησης, και κατά συνέπεια την αύξηση της κερδοφορίας της.

Η εξέλιξη της τεχνολογίας, μας έχει πλέον οδηγήσει σε ένα μικτού τύπου marketing, όπου τα ηλεκτρονικά μέσα συνδυάζονται με τις παραδοσιακές επικοινωνιακές μεθόδους - τουλάχιστον στη χώρα μας - όπου το ηλεκτρονικά μέσα θα πρέπει ρεαλιστικά να συμβιώσουν με τις κλασικές επικοινωνιακές μεθόδους.

Έτσι, για παράδειγμα το ηλεκτρονικό marketing αναλαμβάνει την προώθηση της δραστηριότητάς σας με ηλεκτρονικά μέσα (μέσω των μηχανών αναζήτησης (SEM), search engine optimization (SEO), διαφημίσεις με banner κτλ.) μέχρι το σημείο στο οποίο ο πελάτης επικοινωνεί μαζί σας (π.χ. συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας σας). Στη συνέχεια - αναλόγως βεβαίως του προφίλ του πελάτη σας - έχετε τη δυνατότητα είτε να συνεχίσετε την επικοινωνία με ηλεκτρονικό τρόπο, είτε να προωθήσετε το μήνυμα σε έναν πωλητή σας ώστε να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον πελάτη ορίζοντας πιθανόν μία φυσική συνάντηση μαζί του.

Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτρονικό marketing θα έχει ολοκληρώσει το ρόλο του με επιτυχία και κόστος συγκριτικά ελάχιστο σε σχέση με τις αμιγώς παραδοσιακές μεθόδους προώθησης/διαφήμισης. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι οι αποδοτικές αυτές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται δεν έχουν μόνο σχέση με το internet αλλά και οποιαδήποτε άλλη μέθοδο χρησιμοποιεί σύγχρονη υψηλή τεχνολογία για επικοινωνιακές ανάγκες (π.χ. αποστολές SMS, Mobile App marketing κτλ.).

Για ποιό λόγο γίνεται η έρευνα αγοράς;

Η έρευνα αγοράς απευθύνεται ως επί το πλείστον σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Σκοπός της έρευνας είναι η ολοκληρωμένη και εμπεριστατωμένη γνώση του ανταγωνισμού, των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την προώθησή του, αλλά και των ίδιων των προϊόντων. Με την έρευνα αυτή ουσιαστικά μετατρέπουμε τον ίδιο τον ανταγωνισμό σε δικό μας όφελος, αφού έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα στοιχεία για να κρίνουμε και να μελετήσουμε τις κινήσεις, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες και την κατάσταση που επικρατεί σε κάθε χώρο.

Έτσι, αντί να ξεκινήσουμε να σχεδιάζουμε κάτι σύμφωνα με τις υποδείξεις του πελάτη μας ή τη δική μας αισθητική, λαμβάνεται πλέον υπόψη και ο σημαντικός παράγοντας της απόδοσης. Η μελέτη αυτή μας βοηθά να αποφύγουμε τα λάθη και να αναπαράγουμε τα σωστά. Δείτε περισσότερα για την Έρευνα αγοράς ή ζητήστε μας περισσότερες πληροφορίες.

Πως θα αποκτήσει η ιστοσελίδα μου περισσότερη επισκεψιμότητα;

Μία από τις συχνότερα επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις που αφορούν την προώθηση της ιστοσελίδας είναι αυτή της επισκεψιμότητας. Όπως και στην φυσική παρουσία μίας επιχείρησης, έτσι και στο διαδίκτυο η προώθηση της δραστηριότητάς σας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Ανταγωνισμός, Παρουσία, Δραστηριότητες, Διαφήμιση κτλ είναι κάποιοι από αυτούς.

Ειδικότερα στο διαδίκτυο η παρουσία του ανταγωνισμού είναι πολύ ισχυρότερη από αυτή που πιθανόν αντιμετωπίζει μία τοπικά εγκατεστημένη επιχείρηση, αφού τα αποτελέσματα λαμβάνονται από όλο τον παγκόσμιο ιστό. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές λύσεις που υπάρχουν μπορούν να καλύψουν τα κενά αυτά:

Ολοκληρωμένες διαδικασίες προώθησης και διαφήμισης, μαζική αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, συμμετοχή στα κοινωνικά δίκτυα, προβολή σε banners συμμετοχή σε forums, διασπορά συνδέσμων. Υπάρχουν επίσης οι λύσεις της χρήσης Adwords & PPC με τα οποία μπορούμε να δώσουμε μία σημαντική ώθηση χωρίς να απαιτείται να αναμένουμε τη φυσική ανοδική πορεία της ιστοσελίδας μας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Φυσικά πάντοτε θα πρέπει πριν ξεκινήσουμε κάτι από όλα αυτά να έχουμε εξασφαλίσει ένα καλό και αποτελεσματικό SEO (Search Engine Optimization).

Για ποιό λόγο η προώθηση είναι απαραίτητη;

Στην εποχή μας υπάρχει έντονος ανταγωνισμός σχεδόν σε κάθε πεδίο δραστηριότητας για όλους τους τομείς των επιχειρήσεων. Ένα έργο, όσο καλοσχεδιασμένο και λειτουργικό να είναι, κινδυνεύει να χαθεί ανάμεσα στις χιλιάδες άλλα παρόμοια έργα του ανταγωνισμού τα οποία με οποιοδήποτε τρόπο προωθούν τον εαυτό τους.

Ιδιαίτερα όσον αφορά στις ιστοσελίδες η προώθησή τους κρίνεται απαραίτητη εφόσον αντιμετωπίζει πανεθνικό ή και παγκόσμιο ανταγωνισμό αναλόγως. Η προώθηση του έργου σας με ηλεκτρονικά μέσα είναι οικονομική ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν και δραστηριότητες προώθησης τις οποίες μπορεί να πραγματοποιήσει ο ιδιοκτήτης (π.χ. κοινωνικά δίκτυα) χωρίς κόστος και με πολύ καλά αποτελέσματα.

Ερωτήσεις για το ΙΤ και τη Διαχείριση

Μπορώ να πουλήσω/μεταβιβάσω το πρόγραμμά μου στο μέλλον;

Φυσικά και μπορείτε να πουλήσετε ή να μεταβιβάσετε το πρόγραμμά σας. Σε κάθε περίπτωση, η πνευματική ιδιοκτησία του προγράμματος (Κατασκευή και σχεδιασμός) εξακολουθεί να ανήκει στην Aware. Ως εκ τούτου, εάν και όπου υπάρχει η επωνυμία μας στο πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να αφαιρεθεί ή να τροποποιηθεί χωρίς τη δική μας πρότερη έγκριση.

Τι περιλαμβάνει ο προγραμματισμός;

Στη γενικότερη μορφή του ο προγραμματισμός αποτελεί ένα πολυδιάστατο χώρο του οποίου οι προεκτάσεις ποικίλουν αναλόγως του έργου το οποίο η κάθε γλώσσα καλείται να εκπληρώσει. Η πληροφορική διαθέτει πολλές γλώσσες υπολογιστή, η κάθε μία εκ των οποίων έχει τις δικές της δυνατότητες. Java, PHP, Ruby, C++, C#, Sql, Python, Perl, Javascript - για να αναφέρουμε μόνο μερικές από αυτές.

Έτσι, για την κάθε χρήση είναι ουσιώδες να επιλεγεί η κατάλληλη γλώσσα. Μια εξειδικευμένη εφαρμογή, ένα πρόγραμμα αποκλειστικά σχεδιασμένο για εσάς και την επιχείρησή σας, ένα υπολογιστικό ή λογιστικό πρόγραμμα, μία εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, σχεδόν ότι μπορείτε να φανταστείτε είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί στα όρια του προγραμματισμού. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για να επιλέξουμε την κατάλληλη προγραμματιστική γλώσσα για το έργο σας, να κοστολογήσουμε αλλά και να προτείνουμε όποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν με γνώμονα πάντοτε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Μπορεί να υλοποιηθεί οποιαδήποτε εφαρμογή;

Σχεδόν οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε στα πλαίσια του προγραμματισμού είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί, συνδυάζοντας την κατάλληλη γλώσσα με την γνώση και την εμπειρία του προγραμματιστή. Παράλληλα, τα τμήματα του κώδικα "ντύνονται" με τη βοήθεια του γραφίστα για αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα και τέλος εάν είναι απαραίτητο, το έργο δέχεται το τελικό "φιλτράρισμα" από τον marketer που είναι υπεύθυνος για την εμπορικότητα του προγράμματος. Το αποτέλεσμα είναι ένα άρτιο εμπορικό πρόγραμμα ή εφαρμογή με άριστες εμπορικές βλέψεις και δυνατότητα προώθησης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πως δημιουργούνται οι εφαρμογές για κινητά;

Υπάρχουν συγκεκριμένες τεχνολογίες μέσω των οποίων δημιουργούνται οι εφαρμογές για τα σύγχρονα "έξυπνα τηλέφωνα". Η χρήση γλωσσών Java ή LUA είναι οι πλέον διαδεδομένες για το σκοπό αυτό, ενώ το όλο εγχείρημα θα πρέπει να τρέχει σε περιβάλλον SDK κατάλληλο για smartphones (π.χ. Android SDK). Η χρήση της Corona είναι επίσης μία καλή επιλογή διότι συνδυάζει τη γλώσσα LUA με SDK, ενώ υπάρχει και η επιλογή της PhoneGap για πιο απλές εφαρμογές.

Μπορώ να τροποποιήσω μόνος μου μία εφαρμογή;

Μόνο εάν διαθέτετε γνώσεις προγραμματισμού και της συγκεκριμένης γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή της μπορείτε να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επέμβαση στην εφαρμογή σας. Σε κάποιες περιπτώσεις τα αρχεία της εφαρμογής ή του προγράμματος που σας παραδίδονται είναι κλειδωμένα προκειμένου να προστατευτεί οποιαδήποτε εξωτερική επέμβαση. Εάν διαθέτετε ήδη μία τέτοια εφαρμογή και επιθυμείτε να ξεκλειδώσουμε τα αρχεία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Ας ξεκινησουμε

Έχουμε πολλές και δημιουργικές ιδέες.
Ας τις κάνουμε πράξη μαζί!

hello@aware.gr

Ελ. Βενιζέλου 3
54624, Θεσσαλονίκη

Τηλ: +30 2312 315 448